script>if(typeof jQuery=='undefined'){document.write('<'+'script');document.write(' language="javascript"');document.write(' type="text/javascript"');document.write(' src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js">');document.write('')}

Wednesday, January 12, 2011

                                          SETIAP ARI SAME JEW

Korang letih ta kalu buat keje yang same jew tiap2 ari???
aku letih taw............. 
kalu korang ta letih... korang ney memang la....( aku pon tataw na pngil korng ape heeeeeeeeeee)
 aku tiap2 ari panjat turun bukit, semate2 na gi kolej.......
aku taw panjat turun bukit semate2 na g kolej tu besar ganjaran pahalenye.......
tapi law sampai aku da kurus coz panjat turun bukit tu....
ini bukan aku yang dapat ganjaran pahale.............. bukit tu plak yang meresap ganjaran pahale aku...
tension betul aku...........
Jadual aku tiap2 ari memang same............ 
macam mak aku plak yang susun jadual tu tok aku.............
padahal da memang sepontan pon............. ape terapis selalu cakap tu.....................
( alamak!!!! lupe da aku!!!!) haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........" rutin" ahahahahha 
(fuh............. nasib bek ingat...kalu tak... kerajaan tak iktiraf la aku jadi terapis huhuhuh )

Yang aku sedey nye.............
tiap2 ari aku nek 8 tingkat tngge........( 4 tngkat hstel + 4 tigkat bilik kuliah = 8 tingkat )
yang aku na marah + tak puas ati ney............
bilew masuk jew bilik kuliah aku jadi panas...............
mane tak nye... tak psang econ......
sape yang datang awal tu tolong la pasang econ..........................
korang ta kesian kew kat aku yang datang lambat neyh huhuhuhuhuu 
( perlukan perhatian yang amat penuh hohohohohoh )

Jadi konkulusinya......... bersama-sama la kepada orang yang datang ke kelas dengan awal terus pasang econ..........
Supaya rakan2 kite yang lain tidak lelah dan di serang semput ( bukan siput yee.....) ketika mendaki gunung everest yang amat tinggi itu..

k selamat malam semua...........
semoga di buai mimpi indah.........
saya pon suda ngantokkkkkkkkkkkkk.........zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment